کتابستان

کتابستان

سـلام دوسـتان! وقت بخیر! به وبسایتم خوش اومدید! امیدوارم فایل مورد نظرتونو در اینجا پیدا کنید! در صورتیکه فایل یا کتاب مورد نظرتون در سایت موجود نیست، لطفا از طریق بخش دیدگاه‌‌ها اعلام بفرمایید تا در سایت قرار داده بشه. چونکه ما منابع سرشاری از فایل و کتاب در دسترس داریم که هنوز بطور کامل در سایت قرار نگرفته‌اند. با تشکر -- (به‌‌روزرسانی قیمت‌‌ها: بهمن 1402)

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 220
  • بازدید دیروز : 37
  • بازدید کل : 28004

برتری خفیف؛ راهنمایی برای تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود (دانلود کتاب صوتی)


برتری خفیف؛ راهنمایی برای تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود (دانلود کتاب صوتی)

10.000 تومان ---

"جف اولسن" ( - 1958)، نویسنده کتاب صوتی «برتری خفیف»، دانش‌آموخته بازاریابی و سخنران انگیزشی است.
کتاب «برتری خفیف: راهنمایی برای تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود»، تلاشی برای پیدا کردن سطوح بالاتری از تعالی شخصی و استقلال مالی است.

از نخستین سال انتشار این کتاب در سال 2005 تا سال 2015 که هشتمین ویرایش این اثر منتشر شد، همچون شعله‌های آتش به همه‌جا سرایت کرد و صدها هزار نفر آن را خواندند و به دیگران معرفی کردند.

کتاب صوتی «برتری خفیف»، نخستین اثر ترجمه‌شده از "جف اولسن" به زبان فارسی است که دو بخش اصلی دارد: "نحوه عملکرد برتری خفیف" و "زندگی کردن با برتری خفیف" که هر بخش دربرگیرنده‌‌ی 9 فصل است.

در بخشی از کتاب صوتی «برتری خفیف» می‌شنویم:
«آیا در حال بالا رفتن از منحنی موفقیت هستید، یا در حال سقوط کردن از منحنی شکست؟... آینده همانند گذشته نیست. در حقیقت همزمان نمی‌توانید در هر دو مسیر باشید. شما یا می‌توانید پایین را نگاه کنید، یا بالا را. یا می‌توانید پشت سرتان را نگاه کنید، یا پیش رویتان را ... تمامی اطلاعاتی که برای موفقیت نیاز دارید، در اینجا وجود دارد.
در منحنی بالایی یا همان مسیر موفقیت قدم بگذارید و می‌بینید که با گذر زمان در هر حوزه‌ای از زندگی که بخواهید به موفقیت می‌رسید و این موضوع می‌تواند در کمتر از زمانی که تصور می‌کنید، به وقوع بپیوندد.»

کتاب برتری خفیف از قانون‌های نانوشته‌ای سخن می‌گوید که همه ما بر طبق آنها زندگی می‌کنیم؛ اما از وجودشان بی‌اطلاعیم.
مولف، این اصول را به شیوه‌ای ساده توضیح می‌دهد و موجب می‌شود انتخاب‌های کوچک و ظاهراً بی‌اهمیت روزانه‌تان را دوباره ارزیابی کنید.
ـ موفقیت حقیقی، از پیشرفت‌های کوچک و ناچیز حاصل می‌شود، نه پیشرفت‌های بزرگ.

جف اولسون در این کتاب، از فلسفه‌هایی پرده بر می‌دارد که موفقیت حقیقی را برایتان به ارمغان می‌آورند.
ـ کتاب برتری خفیف، یکی از قدرتمندترین، کاربردی‌ترین و مهمترین اصول موفقیت را به شما یاد می‌دهد.

این کتاب، زندگی شما را متحول می‌کند.
جف اولسون در این کتاب می‌گوید: موفقیت، روز به روز و قدم به قدم شکل می‌گیرد.
کتاب برتری خفیف به شما نشان می‌دهد که تصمیمات روزمره می‌توانند کلید اصلی موفقیت باشند.

کتاب «برتری خفیف» را با عنوانی دیگر، «تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود» هم می‌شناسیم، که توسط «جف اولسون» نوشته شده است.
کتاب برتری خفیف، شامل 18 فصل بوده که در دو بخش گنجانده شده است.
کتاب برتری خفیف سعی دارد در زندگی روزمره شما رخنه کند و به شما آموزش دهد که چگونه تصمیمات روزمره خود را برای رسیدن به اهداف زندگی‌تان تنظیم کنید. نمی‌توان از اعجاز این کتاب چشم‌پوشی کرد و تاثیر آن را در زندگی مردم در گوشه و کنار جهان نادیده گرفت.

این کتاب، یک کتاب روان‌شناختی است که هدف آن، کمک به بهبود وضعیت مالی و استقلال مخاطب است.
این کتاب در گروه کتاب‌های انگیزشی - موفقیت جای دارد.
در پشت جلد مشاهده می‌کنیم که جملاتی از "کن بلانچارد، دارن هاردی و برایان تریسی" به چشم می‌خورد که هر کدام از نام‌های برده‌‌شده، خود جزء بزرگان موفقیت به شمار می‌روند.

منتقدان، مخاطب کتاب "برتری خفیف" را به دو دسته تقسیم می‌کنند:
(۱) کسانی که برای اولین بار کتاب‌های موفقیت را می‌خوانند.
(۲) کسانی که طرفدار کتاب‌های موفقیت هستند.

اگر جزء دسته اول باشید، مطمئناً مطالب این کتاب برای شما جالب و قابل‌ لمس خواهد بود؛ چراکه برای اولین بار با کلمات جادوییِ این نوع از کتاب‌ها مواجه می‌شوید.
اما اگر جزء گروه دوم هستید که این نوع کتاب‌ها را دنبال می‌کنید، گاهی ممکن است متوجه تکراری بودن بخشی از مطالب شوید؛ اما نکته مهم در مورد نگارش پرکشش کتاب برتری خفیف است که هر نوع مخاطبی را با خود، همراه نگاه می‌دارد.

کتاب برتری خفیف به شما کمک می‌کند تا از روزمرگی خود نجات پیدا کنید و شما را به سمت استقلال مالی سوق می‌دهد.
مقصود کتاب برتری خفیف، از میان برداشتن انتخاب‌‌های بظاهر کوچک و اشتباه روزمره است که گذشته و آینده شما را می‌سازد.
اولسون در این کتا،ب با قلمی شیوا سعی دارد تجربیات خود و سخنان طلایی‌‌اش را در اختیار مخاطب قرار دهد و انگیزه‌های هر چند کوچک مخاطب را تحریک کند تا قدم اول برای تاثیر خود را بر روی وی بگذارد.

هیچ‌گاه نمی‌توان منکر این امر شد که همه‌ی ما نیاز داریم تا شخصی یا راهی ما را از روزمرگی نجات دهد؛ تنها راه نجات هم کار بر روی خود و عادات غلطی است که هر روزه آن را تکرار می‌کنیم.
در گوشه و کنار کتاب "برتری خفیف" می‌شنویم که نویسنده سعی دارد در لفافه، مخاطب را از این امر آگاه کند که "تنها کسی که می‌تواند شما را به موفقیت حتمی برساند، خود شما هستید!"

از نکات طلایی این کتاب صوتی می‌توان به جملات جالب و درعین‌حال نزدیک به حال مخاطب اشاره کرد.
سرفصل‌هایی با نام "اولین عنصر، انتخاب، ولگرد ساحلی و میلیونر، در انجام اقدامات پیش‌ پا افتاده ماهر شوید، آهسته‌تر بروید تا سریع‌تر برسید و..." مخاطب را جذب می‌کند که این هم، یکی دیگر از حربه‌های نویسنده است.
اولسون در این کتاب صوتی، راز شادی را اینگونه بیان می‌کند: «موفقیت، کلید شادی نیست؛ شادی است که کلید دستیابی به موفقیت است».

در کتاب "برتری خفیف"، اولسون، مخاطب را مجاب می‌کند که باید از کارهای پیش ‌پا افتاده و قدم‌های کوچک شروع کند تا به موفقیت واقعی برسد که درواقع مصداق آن ضرب‌المثل خودمان است: "سنگ بزرگ، نشانه نزدن است!"

در این کتاب شما متوجه می‌شوید که تاکید اولسون بر روی عادات رفتاری شماست. او سعی دارد ابتدا به شما بفهماند که چه عادات رفتاری دارید، سپس خودتان آنها را به عادات رفتاری خوب و بد تقسیم می‌کنید و پس از گذشت زمان کوتاهی متوجه می‌شوید که چگونه عادات رفتاری بد خود را کنار می‌گذارید.

قسمتی از کتاب صوتی "برتری خفیف":

- مهم نیست که چقدر اطلاعات وجود دارد یا اینکه آن اطلاعات چقدر خوب و مفید است؛ اگر شخصی که این اطلاعات را مصرف می‌کند، (پردازشگر درست نداشته باشد)، پردازشگری که این قابلیت را به آنها می‌دهد که آن اطلاعات را به‌صورت اثربخشی به کار ببندند، موفقیت باز هم از چنگ او فرار می‌کند.
- "سخت"، چیزی است که کمی زمان می‌برد. "غیرممکن"، چیزی است که کمی زمان بیشتری می‌خواهد.
- هرگاه پیشرفت مثبتی را در زندگی‌تان خلق می‌کنید، موج‌های مثبتی را ایجاد می‌کنید که در اطرافتان پخش می‌شوند؛ درست مانند زمانی که سنگریزه‌ای در یک آبگیر می‌افتد.
- شما می‌توانید با توجه به‌اندازه مشکلاتی که یک نفر را افسرده و غمگین می‌کند، محدودیت‌های زندگی او را تخمین بزنید. همچنین می‌توانید با توجه به‌اندازه مشکلاتی که یک شخص حل می‌کند، میزان موثر بودن زندگی او را اندازه‌گیری کنید.
- شیوه‌‌ی از بین بردن یک عادت بد، این است که یک عادت خوب جایگزین آن کنیم.
- شما می‌توانید هر موفقیتی را که به دنبالش هستید، خلق کنید، هر شاهکار و پیروزی را که می‌خواهید به دست آورید و هر رویایی را که در سر دارید، تحقق بخشید؛ و برای انجام دادن این کارها لازم نیست کارهای غیرممکن و خارق‌العاده انجام دهید.

درباره جف اولسون:

"جف اولسون" زاده شهر (آلبوکرکی) ایالات نیومکزیکو است. وی تحصیلات تکمیلی خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته بازاریابی از دانشگاه نیومکزیکو با بالاترین رتبه به پایان رساند. هنگام تحصیل، در فرودگاه زادگاه خود، یعنی آلبوکرکی مشغول به کار بود و در همان زمان، جزء جوان‌ترین مدیران فرودگاه شناخته شد. اما این پایان افتخارات وی نبود. پس ‌از آن، به شرکت معروف اینسترومنت رفت و در مدت 5 سال توانست مدیر بخش سیستم هوشمند همان شرکت شود.
وی در سال 1990 موفق به تاسیس یکی از بزرگترین شرکت‌های آموزش پیشرفت شخصی با نام "شبکه مردم" شد.
او پس از کسب تجریبات کافی در زمان کاری خود، تصمیم به تاسیس شرکتی با نام "سان ایر آمریکا" گرفت. حوزه فعالیت شرکت "سان ایر"، استفاده بهینه از نور خورشید و کلیه طراحی‌ها، کارهای بازاریابی در مورد انرژی خورشیدی بود. جف توانست از هر آنچه در دوران کار و تحصیل خود فرا گرفته بود، در این شرکت استفاده کند.
تمامی سیطره کارهایی که اولسون در طول زمان جوانی و تحصیل خود انجام داد که اتفاقا همگی با موفقیت همراه بود، سبب شد تا جف به‌عنوان یک الگوی مناسب و خلاق برای دیگران تبدیل شود و همین امر سبب شده است که سخنرانی‌ها و کتاب وی به‌شدت تاثیرگذار شود.
اولسون با داشتن تجربیات کافی توانست شرکت خود را در عرض مدت 4 سال، تبدیل به یک ابرشرکت در ایالات‌متحده آمریکا کند.
اولسون به دلیل فعالیت در شرکت‌های بازاریابی و شرکت‌های بزرگی همچون اینسترومنت و سان ایر، تجربیات و دوستان زیادی پیدا کرده بود. همین امر سبب شد تا او در سال 2012 یک شرکت فروش تاسیس کند و میزان سود آن شرکت را از صفر به صد برساند.
جف اولسون کتاب "برتری خفیف" را در سال 2005 به چاپ رساند که این امر سبب شهرت هر چه بیشتر جف در تمام جهان شد.

"برتری خفیف" همان راهنمایی است که وعده‌ی "یک روزی موفق خواهم شد" را به برنامه‌ای واقعی در تمام حوزه‌های زندگی تبدیل می‌کند.

تصوری که بسیاری از ما از موفقیت داریم، تصور درستی نیست. ما نتیجه‌ی نهایی را می‌بینیم و فکر می‌کنیم برای رسیدن به این نتیجه باید کار بزرگ و خارق‌العاده‌ای انجام بدهیم. بعد خود را در مقابل آن ناتوان می‌یابیم و احساس می‌کنیم با آدم‌های موفق، فاصله‌ی زیادی داریم. در نتیجه، خود را در مقابلشان حقیر می‌بینیم.

مشخصات کتاب صوتی:

نویسنده: جف اولسون
مترجم: میلاد حیدری و لطیف احمدپور
راوی: تایماز رضوانی
مدیر پروژه: ریحانه مشهدی خان
مدت: 11 ساعت و 4 دقیقه
حجم دانلود: 200 مگابایت
تعداد فصل: 31
موضوع: مدیریت و موفقیت
ناشر: نشر ققنوس
سال انتشار: 1395
سال انتشار صوتی: 1395


  انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 18

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

عنوان کتاب: کلیدر (مجموعه کامل جلد 1 تا 10) نویسنده: محمود دولت آبادی گوینده: فیروزه غفوری پور فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 10 جلد کامل حجم کل فایل ها: 1560 مگابایت زبان: فارسی توضیحات: کتاب «کلیدر» نوشته محمود دولت آبادی است. کلیدرمشهورترین و بلندترین رمان ... ...

دانلود کتاب صوتی برادران کارامازوف (جلد اول و دوم بصورت کامل)

دانلود کتاب صوتی برادران کارامازوف (جلد اول و دوم بصورت کامل)

عنوان کتاب: برادران کارامازوف (جلد اول و دوم بصورت کامل) نویسنده: فئودور داستايفسكی‌ مترجم: صالح حسینی گوینده: سهیلا نوروزیان فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: دو جلد کامل حجم کل فایل ها: 575 مگابایت زبان: فارسی توضیحات: برادران کارامازوف نوشته فئودورداستایوفسکی، ... ...

دانلود کتاب صوتی جان شیفته (مجموعه کامل)

دانلود کتاب صوتی جان شیفته (مجموعه کامل)

عنوان کتاب: جان شیفته (مجموعه کامل) نویسنده: رومن رولان مترجم: م.ا به آذین فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 4 جلد کامل حجم کل فایل ها: 953 مگابایت زبان: فارسی توضیحات: فضای داستان جان شیفته، فرانسه در ابتدای سده بیستم است و رمان وضعیت اجتماعی این دوران را برای ... ...

دانلود کتاب صوتی دروغگویی روی مبل

دانلود کتاب صوتی دروغگویی روی مبل

عنوان کتاب: دروغگویی روی مبل نویسنده: اروین د. یالوم مترجم: حسین کاظمی یزدی گوینده: کامبیز خلیلی، افشین اعتماد، هوتن شاطری پور، فرهاد اتقیایی، آسمان مصطفایی، شهره روحی، محمود اسماعیلیان،نسیم آقازاده، هومن اشکبوس، بابک اشکبوس، یلدا مصطفایی، امیر مسعود خلیل زاده فرمت فایل ... ...

دانلود کتاب صوتی سمفونی مردگان

دانلود کتاب صوتی سمفونی مردگان

عنوان کتاب: سمفونی مردگان نویسنده: عباس معروفی گوینده: حسین پاکدل فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 11 حجم کل فایل ها: 151 مگابایت مدت زمان پخش: 13 ساعت و 52 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: این داستان روایتی معاصر از داستان مشهور هابیل و قابیل می باشد. کتاب «سمفونی ... ...

دانلود کتاب صوتی موزه معصومیت

دانلود کتاب صوتی موزه معصومیت

عنوان کتاب: موزه معصومیت نویسنده: اورهان پاموک مترجم: مریم طباطباییها گوینده: الهه مسعود فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 38 حجم کل فایل ها: 236 مگابایت مدت زمان پخش: 18 ساعت و 1 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب «موزه معصومیت» نوشته اورهان پاموک نویسنده ترک و ... ...

دانلود کتاب صوتی رسالت یک زن جادوگر

دانلود کتاب صوتی رسالت یک زن جادوگر

عنوان کتاب: رسالت یک زن جادوگر (خلاصه) نویسنده: رضا حیات الغیب گوینده: انسیه کریمی فرمت فایل ها: m4a تعداد فایل ها: 4 (خلاصه) حجم کل فایل ها: 49 مگابایت زبان: فارسی توضیحات: کسانی که به معجزه اعتقاد ندارند هرگز به آن دست نخواهند یافت!این کتاب پاسخی است به آنچه که ... ...

دانلود کتاب صوتی پس از تو

دانلود کتاب صوتی پس از تو

عنوان کتاب: پس از تو نویسنده: جوجو مویز مترجم: مریم مفتاحی گوینده: مریم محبوب فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 30 حجم کل فایل ها: 207 مگابایت مدت زمان پخش: 19 ساعت و 1 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی «پس از تو» که ادامه داستان «من پیش از تو» است اثر نویسنده ... ...

دانلود کتاب صوتی ریگ روان

دانلود کتاب صوتی ریگ روان

عنوان کتاب: ریگ روان نویسنده: استیو تولتز مترجم: پیمان خاکسار فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 97 حجم کل فایل ها: 508 مگابایت مدت زمان پخش: 17 ساعت و 2 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب «ریگ روان» اثر «استیو تولتز» است. این کتاب را «پیمان خاکسار» به فارسی ترجمه ... ...

دانلود کتاب صوتی شوهر آهو خانم

دانلود کتاب صوتی شوهر آهو خانم

عنوان کتاب: شوهر آهو خانم (کامل) نویسنده: علی محمد افغانی گوینده: نفیسه تشکر فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 66 حجم کل فایل ها: 759 مگابایت مدت زمان پخش: 35 ساعت و 12 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب شوهر آهو خانم اثری زیبا و تاثیرگذار از علی محمد افغانی، یکی از ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

با آرامش و اطمینان خرید و دانلود کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما